2012年10月30日

m n e

They say time waits for no man,and neither does this woman. I've been trying hard to understand,would it be? Many moons have come and gone,and this little heart's still holding on,to what could be, maybe should be, baby,crazy is all,it's making me.

回到這裡很安心,大概是因為這裡都是我
藉由從別人身上更了解自己
卻倒是沒有什麼想改變的念頭了
那些經由談話內容的剖析
重複出現的全部都導向一樣的結論
就像那跟那些人們越是靠近其實越是疏離


我不喜歡別人的鏡頭拍我
以為是因為自己習慣拍而被拍沒安全感
現在才發現原來是我討厭別人把他們看到的我的樣子拍下來
那不是我那只是一個角色
有的時候入迷有的時候脫序
但是當我離開的時候
那才是很通常的我的模樣

You've got 4 and 20 hours,just one day to prove to me.That your love has got the power,make me believe you'll take me where I wanna be,4 and 20 hours,and that's me.


(只是因為隨機撥放到Joss Stone - 4 and 20)

0 意見:

張貼留言