2009年3月13日

啊啊啊!!!!!1976要幫綠洲暖場啦!!!!!!

天啊天啊!!!剛剛2:11看到PTT寫Oasis的myspaces放消息了!!!
OASIS ANNOUNCE FIRST-EVER GIG IN TAIWAN
Oasis are set to make their debut appearance in Taiwan after announcing today that they will play
Taiwan World Trade Centre Nangang in Taipei City on Friday 3rd April.


我已經開心到一個崩去!!!
從上個月27號到現在終於可以安心啦!!!!
然後大麻接著敲我說 你看我們版 去看!!!
看到一個我都尖叫啦!!!!!
大麻~~~~~~~
1976要幫綠洲暖場啦!!!!!!!!!!!!!
噢買尬!!!!天啊!!!!開心極了!!!!!
我都要哭了~~
然後大麻一直說非常緊張~哈哈可愛極了!!!
我的天啊!!!

這是上帝應許的花
給1976還有我們

2 意見:

Zac 提到...

cool...

張貼留言