2009年2月11日

Supergrass-Alright To my dear friends!!!

We are young,
We run green,
Keep our teeth nice and clean,
See our friends,
See the sights, feel alright!!!

Are we like you?
I can't be sure!
On the scene as she turns,
We are strange in our worlds, but

We are young,
We run green,
Keep our teeth nice and clean,
See our friends,
See the sights, feel alright!!!

這首Alright收錄在Supergrass的首張專輯I Should Coco發行於1995年
當然現在人家已經不是幼苗了~
我們也不小了
但依然還是大聲唱著We are young,We run green!!!
連MV都這樣的青春啊!!!

沒有什麼特別的事情
我想把這首歌當成酒敬這些在後青春期陪伴著我的你們

cheers!

5 意見:

lboavbee 提到...

We are young,We run green!!!

年輕真好!
都可以好嗨唷~
我都快沒力氣了我~
mv也太蠢了吧!

iNGRID 提到...

好青春洋溢啊
但是很懷舊
很好

匿名 提到...

我喜歡主唱的鬢角毛留的如此濃密。

張貼留言