2008年5月9日

讓人無能為力?

聽了又聽
哭了又哭
不要明知故問

我強迫的虛張聲勢
沒有人在意
事實現實
分不清真實

原則與辨別能力
在這裡宣告不管用了
我知道的跟你知道的一樣

這個你所討厭的世界
渾沌噁心的人
平庸到覺得理所當然的
我不知道我們有什麼不同但我明白那些
我想抽離
狀態卻是持續
失速的木馬
想吐的暈眩失去知覺

轉 轉 轉......

也許你正赤裸裸的在哭泣
那也許是因為你傷害了某些不知情的人
也許你不明白自己
那也許是你讓太多人傷心

雖然是這樣的世界
雖然是這樣的世界

仍然置身其中

置身其中....




Boo Radleys - Wilder

Could I get much colder
To live somewhere else
In my head and in my heart
Is it to much to forgive

And if I were much wiser
Maybe I would realise
That it’s not where you are
It’s who you’re with

But maybe it’s brighter down there
Maybe it’s wilder
Maybe it’s brighter down there
Maybe it’s wilder

You have seen the worst of me
For that I’m truly sorry
It’s not you, it’s this place
And not knowing where to turn

Maybe I would be sorry
But I need to find out
I know you don’t understand
I can’t blame you for that

But maybe it’s brighter down there
Maybe it’s wilder
Maybe it’s brighter down there
Maybe it’s wilder.......

0 意見:

張貼留言